Klik Jommm

Monday, July 26, 2010

Romantic weekend??

Bajet artis jek nk wat diary bagai..uhuhu. Hari Sabtu pukul 3, en. syg dtg ke umah tolong tukarkan mentol lampu dlm bilik air stelah seminggu gadis2 diumah mandi lam kegelapan, t'raba2 m'cari sabun dan ubat gigi yg mane b'akhir dgn kekuciwaan stelah tdk sengaja m'jatuhkan ubat gigi t'sebut di dlm lubang jmban..aishh, n keluar b'kemban dgn syampu yg masih b'buih di kepala akibat t'lupe dibilas (jgn tanye siape gadis itu) dan disebabkan aku m'rupekan satu2nye gadis yg punye lelaki kegemaran yg tinggal b'dekatan. Saying NO is not an option unless m'yudikan diri m'byr RM50.00 utk menukar sebiji mentol dan dikhuatiri apek t'sebut turut meletak CCTV (akak la yg psycho aku ni, aku x penah t'pikir ke situ pun) atau mandi lam kegelapan buat b'berapa taun. Ye, gigih aku memegang tangge takot kesayangan aku jtoh b'debuk, tapi dibalas ngan sebiji kentutan..ahaha (dahla aku tgh m'dongak tgk die m'nukar mentol, boleh lak kentut..cesss..sungguh la multitasking)

Disebabkan beliau kelihatan seksi ketika menukar mentol, aku teruja utk m'belanja beliau m'nonton Sorcerer's Apprentice kat Summit


Filem ini best, sile ke panggung b'dekatan anda, bedebar2 aku tgk ending die..best2

dan menemankan en. syg minum petang di sini



Cepat jek die hulur kepala bile tau aku nk amek gambor

Itu aktiviti Sabtu kami, hari Ahad gigih aku bangun kul 6.15am just to make sure aku tak t'lajak tido dan t'lepas Ahad yg romantik..ehehe. Btw, kami b'dua mandi sbelum ke pasar, tiada spek itam feeling2 artis b'laku (entry sblum ni p'yedap anganan jek) and yes, k'org b'jalan tnpa arah tujuan n b'jaye m'beli sekaki payung sahaje



ini b'fast k'org..Laksa..mmm..kurang sedap



En.syg n sekaki payung, k'org pakai baju sedondon warna tidak coraknye..mine plain, dan short sye lebih pjg dari short die..;p



Makan aiskrim bile matahari mule m'ninggi



Baca paper di tepi tasik



sume pix diambil tanpa kesedaran beliau. Lepas tu k'org pulang ke umah masing2 utk tido petang sbb die dh ngadu sakit kepala..sian syg saye but i really do have a very romantic weekend with him :)

No comments:

Post a Comment