Klik Jommm

Monday, April 13, 2015

Assalamualaikum dunia (Part 2 ;)


@ 38 weeks 3 days



Gender: Girl
DOB: 11 March 2015
POB: Demc, Shah Alam
TOB: 3.54pm
Weight: 2.9 kg
Mode of Delivery: SVD

As of today dah 33 hari berpantang pun, lambat update sebab ye lah kalut dengan memacam hal, nak pulak kali ni aku berpantang kat rumah parents aku di Temerloh, line sangatlah ciput, jangankan nak update blog, nak tengok ig pun gambo x muncul. Sekarang aku dah kat rumah sendiri, anak kedua beranilah nak berpantang sendiri..hehe doakan aku berjaya pantang sampai 44 hari ye..hahaha. Kang kalau sempat aku update pengalaman bersalin yang super awesome tu..kuikui. Serius bersalin kali ni best dan tenang serta aman dan damai bak kata gynaeku. Bye

7 comments:

  1. Selamat berpantang sis..inshaAllah semoga dipermudahkan urusan sis berpantang sendiri tu ye

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, congrates for ur newborn dear!
    p/s dr jumiah tu ok ke? dlu i ngan dr mazita n zamri..

    ReplyDelete
  3. Alana Nayli ea name baby...
    comel je name...

    ReplyDelete
  4. tahniah Erin....
    double congrats for newborn baby girl :)

    ReplyDelete