Klik Jommm

Monday, April 12, 2010

mari mengentel #002

Ye, b'temu lg dlm rancangan mari mengentel episod ke2..ahaha..aku da start merepek dh. Smbil tgk melodi ahad ari tu, aku pn m'mulekan projek besar2an aku neh, first; m'balut sume gabus2 aku:




haaa kan da siap, misi strusnye; memule aku igt nk tampal jek riben pink ni kat tepi gabus tu, tp cam x naik lak kaler die, so aku decide nk wt riben2 kecik, smpai skit bahu gak la m'gentel riben neh n punye la boring gile duk umah sorang2, smbil nk tido ptang tu pun aku leh gentel riben nih smbil baring..gile gigih ;P

aku nk buat hantaran aku ala2 lovely lace..tu pun klu jadi ah, aku klu bab b'angan..hebatt. Bab nk m'realisasikan anganan tu, nk pulak klu ade campurtangan k'kreatifan tangan, hancur..ahaha





serius suke tgn hantaran jimmy nih..wuwuwu. Sebab hantaran die ni la, aku decide nk pakai gabus gak.

nota kaki: nak balut gabus neh, kne pakai polysterene gam, gabus yg mule2 aku balut aku bantai pkai selotape, x leh lkat kuat ah, mcm dh nk t'cabut tu. aku bdak baru blajar, mne la nk tau.

No comments:

Post a Comment