Klik Jommm

Thursday, May 8, 2014

Majlis Kahwin BFF

Salam,

Majlis ni dah agak lama jugaklah, 5 April hari tu, akhirnya kahwin jugak kawan ku nan seorang ni, alhamdulillah, kitaorang happy tau Betty, happy for you.

Aku kenal Betty sebab dulu dia satu office dengan aku, kat office la aku mula kenal dia, lepas tu duduk serumah dekat USJ6 sampai la dia dapat kerja kat KL baru dia pindah, padahal kitaorang ni dulu sama course kat UiTM, aku senior beberapa tahun je dari dia, tapi disebabkan dia tak glamer, aku tak kenal dia..kakakakaka matik laaa, ni nak cakap aku glamer dan dikenali ramai ke apa ni..bahah!!



Ahhhh cantik gila baju kahwin dia, sama kaler ngan baju kawen aku dulu



Friend 4eva..dah almost 9 tahun kenal d'orang, love you guyss, kitaorang semua satu office dulu, sekarang walaupun dah kerja tempat lain still kawan sampai sekarang



Buah hati





 Cantik gila pelamin dia, mak sokaaaaa



Tengok apa anak aku buat..ishhh isshhh isshhh, kan tengah bergambar ni dik





Dia kahwin kat Perak, nasib baik senang jugak nak cari rumah dia, kalau tidak sebagai ratu dan raja sesat, confirm kitaorang dah sesat barat..huhuhu

Happy jugakla dapat jumpa semua, dah lama kot tak jumpa, tak macam zaman bujang dulu, pantang free, berjumpa sesaja, sekarang ekor dah panjang tak macam dulu..kikiki, tu pun kejap je aku stay lepas makan sebab Aish dah nak tidur. Takpelah lepas ni kita buat gathering ye korang, potluck rumah aku lagi pun takpe..haha

Untuk Betty, moga panjang jodoh ko, moga murah rezeki ko selalu, dan moga bahagia sampai bila-bila, I love you :)

Ok, bye!!




3 comments: