Klik Jommm

Friday, July 23, 2010

E-day: Budget

ahaha..sori2..i bet u guys dah naik muak pasal cite engagement aku kan. Don't worry this is the last one, promise!! Btw ini budget pmpuan cheapskate cam aku..sgt la affordable tuk korang yg banyak duit tu lelebih lagik betty yg bkl b'tunang nunang tu kan..meh2 komen cik betty, x penah komen lagik kan..malu kaa?? eh2 salah..mu sege ko??

Engagement Outfit and Accessories: RM551.90
Mini Pelamin: RM359.40
Hiasan hantaran: RM147.70 (bunga, riben, balang kaca, etc)
Barang hantaran: RM577.00
Sewa pahar: RM4.00 (2 sewa, 5 sponsor..eheh)
Make-up: RM150.00 
Scallop Khemah: RM37.80
Doorgift: RM68.00

GRAND TOTAL: RM1,895.80

see affordable kan, tapi benda2 kecik yg remeh2 tu aku tak kire la, lebih kurang lam RM2K jek la, sib baik Pa sudi sponsor khemah n makan2, tq tuk sume sponsor2 ku..walau sikit ttp dihargae..Aku kawen t, sile sponsor lagi..ahaha. Yang mane boleh recycle tu aku pakai jek balik macam earring pink n kasut pink aku, itu yang aku dh sedia ade, x perlu m'bazir.


4 beranak melambai rombongan pulang..:D


Teka mne satu tunang sye?? sume org pn boleh teka..ahaha (betty, mu teko deh..eh)

2 comments:

  1. halaaa..saper buto lor mata if uolss tak leh teka which one en.syg awak..yg bercekak pingang ala2 cik senah tu la dia..

    ReplyDelete
  2. baity: hehe..cam cik senah eh..ahaha..babe, bile mao update haaa??, b'kali2 aku tgk blog ko

    ReplyDelete