Klik Jommm

Monday, December 6, 2010

The Date

omaigod, omaigod..hoho..entry dimulakan secara gedikssss nak kasi korang teruja sikit. Teruja tak? Teruja tak? Teruja tak?. Kitaorang berdua telah mendecidekan tarikhnya without our parents. Ok tak, En. Syg yang letak tarikh tu, aku iyakan je. Nak tau macamane, lepas tengok movie Harry Porter dekat Bukit Raja, pegi Kopitiam, order Cham ais satu and Honey Lemon suam satu, minum seteguk dua, En.Syg pegang buku nota aku, keluar pen dari poket, tengok aku n tanya

En. Syg: Ready?
Aku: Ready! ;p
En. Syg: Kita bertunang bila eh?

Itu memang pertanyaan yang selalu membakar jiwaku. Selalu. Tarikh yang dia ingat cuma birthday aku n birthday dia je. Tarikh lain dia tak ingat. Nasib baik tarikh couple ingat, tu pun sebab aku selalu buat revision kat dia masa mula-mula couple dulu. Tetiap bulan tanya "Bulan ni dah berapa lama kita couple eh?". Annoying betul tetiap bulan pun nak tanya.

Aku: 3rd July
En. Syg: Kita janji setahun kan. Awak nak kahwin hari Sabtu ke Ahad?
Aku: Sabtu la, nikah hari Jumaat
En. Syg: Ok dah!
Aku: Haaaa..tak sempat Cik Erin mahu berkata-kata.
En. Syg: Ok tak?
Aku: Hmmm..oklah

Both of our parents dah tau tarikhnya, tinggal nak mengadap parents memasing secara formal pulak. So, date tu belum betul-betul confirm lagi. Tapi setakat ni, semua pun cakap YES. Tolongla cakap OK, tak sabar nak jadik Wedding Planner. Tak sabar nak berpinar macam korang semua. Dan yang paling tak sabar, tak sabar nak kawinnnnn!!  ehekk ehekk (gelak pompuan gatai) Bukan ai yang gelak tu, pompuan lain..tak baik tuduh ai tau malu nak ngaku sendiri gatai..podahh.

6 comments:

  1. Erin..Congrats..I'm Hepi for You.

    ReplyDelete
  2. this is almost sama ngn my tunang masa nk cari date tunang. hahaha..siap keluar buku lg.

    all the best!

    ReplyDelete
  3. Masa kena pening bersama Cik Erin lak pasni.

    ReplyDelete
  4. yeahooo...best2 dah ada date ^__^

    ReplyDelete
  5. baity: tq darling, kamu jadi pengkapit mau ngak? jom ar..jom arr

    sikecil: how cute..haha. all the best to u too

    dotdet: tenkiu darling

    along: mari pening bersama

    ciksyafa: hehe..wehuuuuu

    ReplyDelete