Klik Jommm

Friday, June 3, 2011

SAVE THE DATE


SAVE THE DATE YAW!!

Date: 25th June 2011 (Sabtu)
Venue: Dewan Taman Sri Semantan 3, Temerloh, Pahang


Saya nak kahwin..YEAY!!.. so kepada readers kesayangan, walaupun saya tak pernah attend satu pun kenduri korang (maafkan saya, saya terlalu sibuk T_T) saya masih nak ajak korang datang, kalau rasa-rasa nak tengok warna biru dalam pelbagai variasi kaler, langsir bilik, deco bilik dan kasut sanding saya warna dark blue, baju sanding saya warna royal blue, pelamin saya warna biru laut (saya rasa lah..haha), hantaran saya warna turquoise, baju family saya warna purple, baju rakan-rakan baik saya (habitat saya muah2) warna putih,  mehlah datang..bahaha, nanti saya bagi upah bahulu 2 ketul, kalau tanak datang takpelah, nanti lepas kahwin, saya boleh kumpul kuih bahulu yang berlebihan buat breakfast, lunch n dinner sementara tunggu gaji masuk lepas kahwin. Ok, melalut, meh lah datang Temerloh, meh lah. Lepas kenduri saya boleh singgah bandar Temerloh makan ikan patin..syoookk wooooo.

Cepat tanda kalendar masing-masing, lepas tu send email kepada saya di airin2306@yahoo.com, bagitahu alamat ok, kalau taknak datang jangan email, saya merajuk..huhu. Ok serius..jemput eh datang korang, kecik tapak tangan, saya pinjam tangan En. Syg untuk tadahkan, sebab tangan dia besar :D

Jemput Datang eh.


4 comments:

  1. u orang pahang rupanya dear. ehehhe dup dap xlama dah kan erin. all the besh dear. :) nora xpasti lg nanti nora conformkan semula ye :)

    ReplyDelete
  2. im ur silent reader.haha i xley datang.sob3 btw goodluck dear!!

    ReplyDelete
  3. nora: a'ah org phg..xpe2 nnti nora confirm semula, klu x dpt dtg, doakan sy eh..;p

    mizzura: thanks

    zimie: silent reader? oloh comelnya..haha..xpe, klu tak boleh dtg, sy nak mintak doa je. tq

    ReplyDelete