Klik Jommm

Sunday, August 14, 2011

Hantaran

Dah dekat 2 bulan kahwin, cerita kahwin tak habis-habis lagi. Aku dah tekad nak buat marathon pasal cerita kahwin ni..haha, tengoklah nanti eh, berjaya ke tidak. Hari ni cerita pasal hantaran. Seperti biasa perempuan cheapskate ni wajiblah buat hantaran sendiri, pandai ke tak pandai belakang kira, dah sedia semua bahan, aku main tampal-tampal je. Asal melekat sudah..haha. Aku tak pakai fresh flower sebab aku nak tidur yang cukup sebelum hari kahwin. Takmo berjaga sampai 2-3 pagi semata nak buat hantaran, so kerja mudah pakai bunga plastik je, dan hasilnya.......

_

_

_

_

_

_

_


_

_
_

Ngade je kan nak scroll-scroll...tadaaaaaaaaaaaaaaa (fine, En. Syg kat sebelah ni cakap, "eh, tada tada bajet comel la tu"..biarlah kannnnnnn)



Aku punya warna biru, En. Syg warna silver hitam



 Hasil tampalan sesuka hati dan seindah mata sendiri je



Buku yang tak sampai sebulan kahwin, habis dibaca, lepas tu En. Syg asyik mintak hadiah buku lain pulak..eh, ngadenye dia tuuu. Siapa suruh baca laju-laju kan...kannn



Cincin En. Syg


High heel kesayangan, aku pakai masa belah bertandang



Perfume Set

Sikit je la eh, nak upload semua kang, tak mandi pulak aku ni..ehehehe, dah dekat pukul 2ptg ni. Mandi lepas tengok Nona la kan, sekarang ni musim hujan, sejukkkkkkk.


No comments:

Post a Comment