Klik Jommm

Tuesday, April 24, 2012

New mummy

Asyik update pasal Aish je kan, mummy pun nak interframe jugak, meh tengok mummy Aish pulak

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

auww maluuu

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 


Gile muka tak siap, macam ni lah ye, bila dah ada anak, nak uruskan diri sendiri pun tak sempat, masa ni Aish baru 2 hari, hidung mummy pun kembang lagi, berat pun bertan-tan lagi..hehe, kalau anak dah menangis nak susu, apa pun campak, kejar anak dulu. Hari tu timbang hari ke 12, berat dah turun 8kg lah..ehehe, dari 63 dah tinggal 55, ingat nak turun sampai 48 je kot, masa kahwin hari tu berat 45, tapi kurus sangatlah, tak cantik. Sekarang muka dah kembali lonjong..ececeh, asyiklah duk tengok cermin belek muka sendiri, perut ni je hah, bila tah nak kempis balik, nangislah aku kalau tak turun, memang kena exercise lah lepas habis pantang ni. 

Dapat pulak suami yang asyik sebut "awak kena kurus, awak kena kurus" dah macam mantera dah kat tepi telinga aku ni. Dulu masa bercinta, time aku kurus kering, asyiklah suruh berisi sikit, ni dah berisi, suruh kurus pulak..hahaha, tulah sapa suruh beli aiskrim Magnum hari-hari, kan dah lebau.


6 comments:

  1. bestnye dah turun 8kg..hhahah..same la kite..asben asik ckp, nnti kene kurus kan badan balik mcm becinta dolu2..argghh..xpe2..akan ku kentalkan semangat lepas besalin nnti...hihi..selamat menjadi mummy baru and kuruskan badan! gud luck dear!! :)

    ReplyDelete
  2. hahaha salahkan aiskrim..turun la bape yg boleh..jgn diet sampai jejaskan BF pulak ye..dah buat stok ke?awal2 nie buat stok bagus nie..

    ReplyDelete
  3. waah!dpt baby....thniah!!!! ^_^

    ReplyDelete
  4. Erin..dah slmt sumenye ye..alhamdulillah, peluk cium utk Aish ye..muah3..

    ReplyDelete