Klik Jommm

Tuesday, December 18, 2012

Sama Tak?

Malas gile nak taip ayat, so up gambar je lah ye



Masa Aish 6 months..holoh-holoh bobotnya pipi dia, sekarang dah kurus sikit





Sama ke tidok? 

Atuk cakap kalau pipi kurus sikit mesti sama. Atuk (bapa mertuaku) pergi bercuti kat Bukit Merah Laketown n bawak balik gambar ni. Atuk rindu sangat la tu, sebab almost sebulan kitaorang tak balik Serendah, minggu lepas baru balik. Cucu sorang..rindu-rinduan, cucu dah banyak sok..pening-peningan la pulak..haha



 Kot-kot kalau rindu, lalu je tepi peti, terus hilang rindu.

Bye!



10 comments:

  1. cucu dah banyak esok, sampai silap panggil nama pulokk..ehh..
    MIL kite pun dok Serendah jugak...hehhe..

    ReplyDelete
  2. samelah dgn annaila...pipi makin susut...tak best nak cubit2 dah...grrrr.

    ReplyDelete
  3. sama! hehe
    besar nnti mesti hensem ni :)

    ReplyDelete
  4. same lahhhhh...!!! heheh...comel lak biler djadikan katon..:)

    ReplyDelete