Klik Jommm

Friday, February 27, 2015

New Chapter untuk Gobok Mommy & Baby

Salam,

Sedar tak sedar dah setahun aku buat bisnes, haha, kecik-kecik je tapi alhamdulillah tak sangka ada sambutan, kadang-kadang tak menang tangan sebab aku ni masih kerja full time, balik rumah, sibuk dengan Aish lagi dengan kerja rumah lagi, malam-malam pun masih reply whatsapp/PM customer tapi sekarang aku slow down sikit sebab tak lama lagi kan dah nak bersalin, buatnya terbersalin kang, sapa nak uruskan order customer, tu yang paling aku risau, tunggulah lepas habis pantang kang baru kita aktif balik ye, tapi korang masih boleh buat order macam biasa tau untuk ready stock, barang pre order je yang aku stop kejap.

Baru-baru ni En. Syg pergi course dan dia dapat lucky draw, dapatlah RM200 voucher Harvey Norman, apa lagi terus aku sendeng ajak dia belikan aku phone baru, sebab aku dah lama nak buat insta untuk GMB, phone sekarang aku pakai insta personal, sayanglah kan kalau campur-campur dan aku taknaklah asyik login in, log out kalau ada 2 insta, susah ko, acik ni femalas, nak keja senang dan cepat je..hewhew



Bakal expired bulan March, jadi moh la kita cecepat beli barang




Tak jadi beli phone sebab tergoda dengan Samsung Galaxy Tab 3, features takdelah hebat sangat tapi sebab dia murah dan screen besar dari hp, lagi senang kerja aku kan :)

So sekarang ni GMB dah ada instagram tau, korang follow gobok_mommy_baby, barang tak banyak lagi, aku baru sempat upload DIY cube je  =_=', sebab iolss kan dah nak bersalin ni, so iolls sekarang bz menguruskan kerja office dulu, kasi settle semua, korang follow dulu tau, kang slow-slow makyong update barang yeh :p..tau tau tauuuuuuuuuuu, follow tauuuuuuu...kuikuikui, insta ni En. Syg yang buat, dia boh gambo anak dia..hahahaha, nantilah ingat nak tempah official design utk GMB, tunggu la pas banak kang eh, skang memacam nak ku settlekan sebelum beranak.







Lepas follow insta ni jangan lupa doakan aku dipermudahkan bersalin ye..hahaha, takdok kena mengena ;p, Oklah bye, moga GMB terus maju jaya, nak simpan duit bisnes beli rumah satu lagi..wahahahaha...errr serius ni :)



5 comments: