Klik Jommm

Thursday, June 2, 2011

of my bad habit

Semua orang ada bad habit..tipulah, ko takde bad habit. Satu bad habit aku yang paling aku sendiri rimas ialah kuat merungut..amaaaaaaatttttttt rimas. Dulu-dulu tak perasan pun, tapi bila dekat-dekat nak kahwin ni, banyak benda ko mula nak muhasabah diri sendiri. Sebab takut suami rimas, so kena la belajar berubah. Tapi disebabkan dah biasa sangat merungut, kadang-kadang tak perasan. Kadang-kadang, lepas merungut barulah aku macam tersedar. So sekarang ni habit merungut nilah aku nak buang, slowly, insyaallah.

Satu lagi habit aku moody tiba-tiba, tengah elok-elok, kang tetiba je moody. Tapi aku ni jenis moody kat En. Syg je, orang lain tak. Biasalah perempuan kan, sebulan sekali mesti ada time moody nya. So mangsa aku En. Asrul Sani lah. Kadang-kadang kalau aku moody, nanti dia tanya "awak period eh?". Pastu dia senyap je lah, menengok muka cuka aku, sebab tetiap bulan pun dia kena jeling garang..haha. Tapi taklah all the time, kalau all the time, tak mau dia kahwin dengan aku ni. Aku kalau moody, aku kurang bercakap..diammmmm je. Tapi moody yang paling disesalkan adalah masa pre-wedding photoshoot itu hari, aiyoooo hari tu memang hari moody, menyesal gilakksss, aku enjoy tapi tak enjoy yang bebetul enjoy, rasa nak buat pre-wed sekali lagi. Ok, dah tak sempat, 23 days to go. Post Wed je lah nanti eh, ohhhh boleh peluk-peluk secara extreme..haha



 Kitaorang kena berlakon bercakap, nak tahu En. Syg cakap apa "sedapnya ice blended, jap lagi saya nak order ice blended lah" Dahlah dedua tengah lapar masa ni..haha


Aku suka gambar ni, eh banyak jugaklah gambar aku suka sebenarnya..huhu, sebab moody aku hampir tidak kelihatan di semua gambar-gambar prewed aku. Cd otw, nanti dah dpt cd aku upload prewed picture aku ok and bagitau korang siapa photographer yang best tu. Ke..ada yang dah tahu? Cer teka, cer teka :D


3 comments: