Klik Jommm

Wednesday, June 1, 2011

Invitation Card

DAH SIAP *joget-joget ayam*, tu pun dah berdebar-debar takut tak sempat siap sebelum aku balik kampung buat kali terakhir sebelum kahwin. Nasib baik dah siap. Padahal kebenaran bernikah pun baru minggu ni nak buat..tiba-tiba pulak risau ni. Kebenaran bernikah tu sehari je kan prosesnya? Ayooookkk tetiba takut ni, takut tak sempat, boleh?

Tetiap minggu dah beratur agenda, asyik fikir, "Ya allah, sempat ke aku ni?", sampai satu tahap dah malas nak fikir, ikut flow je, kalau lagi difikir-fikir stress aku jadinya. Doakan aku yang baik-baik ok. Cece pesanan macam dah tanak update blog dah lepas ni. Meh tengok kad aku, kad emergency. Dah keluar RED ALERT baru hegeh-hegeh nak pergi buat..haha. Takde satu doa untuk pengantin pun aku letak dalam tu, cuma ada peta dengan nama kitaorang semata. Aku dah tak sempat nak byk cekadak, aku iyekan aje semua.



Simple je ;)


3 comments:

  1. cantik!!!tiru boleh?tapi kaler lain..buat katner??hihihi

    ReplyDelete
  2. Q: tq, tapi boleh ke tiru? tatau pulak sy yg kedai boleh custom made design yg kita nak..huhu..maklumlah, i pergi 2 kedai je, terus tempah..tak sempat survey pun..i buat kat shah alam..nk tiru tirulah, kaler same pun takpe q, serius i tak kisah :D

    AnM: tenkiu

    ReplyDelete