Klik Jommm

Thursday, November 28, 2013

Mommycha 1st Giveaway

Salam,

Lama aku tak update, tetiba timbul sebab nak join GA Mommycha.




Micha cakap buat entry ringkas, ni dah habis ringkas aku buat. Ni gambar candid masa kat Wad DEMC, Aish demam panas, ternyata begitu sopan aku tidur.

Micha, no. 6 pun jadilah..muehehe. Aku saje join, nak support kengkawan, lepas ni akan cuba merajinkan diri join GA korang, mai la buat GA bebanyak, aku nak join.

Ok, bye!, nak gi lunch date dengan En. Syg.


7 comments:

  1. Kembar!aku dh cop nom 6. Ko amek nom 5 ek..hihi!

    ReplyDelete
  2. Mmg sopan giler la ko tdo Erin... Merah btul la bibir Aish... Comel.. Gudluck Erin..

    ReplyDelete
  3. hoiii terkesima kejap aku tengok gambo ni.
    nak menitik ayormate pon ade ni.
    :(
    cam gini lah kalo anak sakit.
    aku yg size XXL ni pon menyempitkan diri tido sekatil dengan anak-anak.
    :(
    tetibe teringat kayla masuk ward ritu.
    arrgghhhh!
    eh pesal aku yg emo ni?
    hahahahaha.
    erin tq join.
    insyallah kalo ade rezki ko boley menang.
    #srotttttt lap ingus & ayormate

    ReplyDelete
  4. ni confirm mng ni..
    sbb bejaya menitik kan air mata micha..
    daku xsempat nk join..
    huhuu...micha, sila buat GA lg..
    daku nk join..uwaaa :(

    ReplyDelete