Klik Jommm

Friday, February 14, 2014

Last Call: Erin (..life after "i do") First Giveaway

Salam everybodehh,

Lama aku hilang, sebab sibuk sangat dengan kerja menambun dan sibuk dengan bisnes kecik. Alhamdulillah nak kata untung ribu-ribu tu takde lagi la, tapi setiap hari pun ada order, syukur..syukur, dapat pulak En. Syg yang support dan tolong promote kat officemate dia jugak. Seronok betul bila buat bisnes, aku pun jual murah-murah je, sikit-sikit lama-lama jadi bukit ye dok. Haaa dah like belum page aku? Kalau belum mai like, aku tengah tambah barang sekarang ni, manalah tau ada yang korang berkenan and korang rasa murah marilah berbelanja denganku..kikiki.

Eh nak cerita pasal benda lain mengarut ke lain pulak aku. Ni nak bagitau, esok last ye untuk korang join GA aku ni, kalau belum buat, buat cepat-cepat, sebab tu aku buat sebulan nak kasi korang masa yang cukup untuk join, kalau tak sempat jugak, takpelah next time aku akan buat lagi :). Thank you pada yang dah join, Isnin ni nanti aku up semua gambar peserta..cewahh peserta gitu, sebab juri akan  judge dari blog aku ni je, so Isnin ni jangan lupa chekidout blog aku ye, kang takut gambar korang tertinggal pulok.

Oklah nak membz sat, jap lagi aku nak up entry bisnes aku pulak..hahaha muntah darah la korang, bye!



Errr tak tau nak boh gambar apa..tibai gambar ni jelah.

Like Page aku yeh : Gobok Mommy & Baby

Eh, lupa nak bagitau aku ada jual barang Autumnz tau, sekarang tengah buka order untuk 2nd batch start 08/02/14 - 05/03/14, delivery akan bermula 10/03/14 onwards, kalau korang berminat dengan barang Autumnz (nursing bra, stereliser, warmer, storage bottle, storage bag etc..) jangan lupa singgah page aku, aku jual lebih murah dari harga pasaran. Bye!



2 comments:

  1. Mkn tembikai kalah aunty nih.. Besar gabak,,, hhahahah

    ReplyDelete
  2. aish...dapnye mam tembikai waktu panas terik ni!

    ReplyDelete