Klik Jommm

Wednesday, May 21, 2014

Dating di Kidszoona Aeon Au2

Salam,

3 May hari tu aku ajak member blog gather kat Kidszoona, kebetulan aku memang nak jumpa Sha sebab dia ada mintak tolong belikan Jam Strawberi masa aku pergi Cameron hari tu, so alang-alang nak jumpa dia, ajaklah sekali semua yang available hari tu, sambil gather sambil bawak anak main.

Dah agak lama jugaklah aku tak pergi Kidszoona ni, last pergi masa birthday aku tahun lepas, masa tu gathering dengan Gojes, dah almost setahun..huhu lama gile.






Masa pergi Kidszoona last year, Aish belum pandai jalan lagi, laaa ni, masak aku mengejar dia, kebetulan pulak daddy demam, so daddy tidur tepi sudut..bahaha.. aku pulak kejar anak di setiap sudut ;p







 Aish tak bagi orang usik mainan ni, setiap kali budak lain datang, sungguh-sungguh dia tolak










Counting, sambil sebut warna



Cakkkk














 Ni la para pendating sekalian..huhu

Aku, Sha, Ika, Aini, yang depan tu Yumie



Ira dan aku..eh ira pulakkk..aini lahhh





Dah lama tak pegang baby kecik, serius kekok gila aku dukung Ayra anak Sha ni









Ambik gambar kemain banyak, tapi aku sempat borak dengan diaorang sepatah dua kata je kot, sebab sibuk mengejar Aish. Ni pun saje ku tepek gambo banyak-banyak, tq korang, nanti kita jumpa lagi yeh

Kitaorang lepak pun tak lama sangat sebab anak-anak dah lapo, lepas tu En. syg aku pulak tak sihat, monyok je..kikiki, lepas makan aku terus balik

Ok, bye!!

7 comments:

  1. Sejak dok kl x pernah lg bw arissa kidszoonia. Huhu.

    ReplyDelete
  2. comel je aish dok bersimpuh main masak2 tu...:)

    ReplyDelete
  3. Bestbest..nnt ngedate dgn ros plak..kikiki

    ReplyDelete
  4. wah bestnye rsnye ada mainan br..wan suka pi sne juga tp hr cuti sesak..

    ReplyDelete
  5. Bila ko nak jumpa aku pulak ni mak erin??!

    ReplyDelete
  6. tau le x sempat jumpe aku =( =(

    ReplyDelete