Klik Jommm

Tuesday, May 6, 2014

Happy Belated Birthday Husband!

Salam,

Errr dah almost sebulan kot birthday suamiku..bahahaha..barulah terkemut-kemut nak update pasal birthday dia. Suami saya lahir pada 16 April 1983, cer kira umur dia berapa, ye, sekarang kitaorang sebaya, sebelum June menjelma dan menambahkan lagi angka kepada umur saya..ye jugak, saya tua dari suami, errr 10 bulan tua je kot, tapi disebabkan tahun yang berbeza, tetiba jadi aku ni tua setahun, ini tidak adil!!

Kalau birthday orang lelaki ni, yang paling payah sekali adalah memikirkan hadiah apa yang sesuai nak bagi dia, kalau perempuan, senang aje, memacam ko boleh beli, barang orang lelaki ni terhad sikit. Tapi nasib baik jugak beberapa bulan sebelum birthday, En. Syg dah mintak nak shaver, ok senang la gitu, tak payah mak pening nak pikior, bila time nak beli, ehhhh taknak pulak, dia cakap nak kasut kerja pulak, ok kasut kerja it is, sekali ajak beli, ehhhh taknak apa-apalah, simpan je lah duit awak. Dah guane ko ni bang, jap nak, jap taknak. Jenuh aku pikir nak belikan apa ye, di sebabkan lately dia begitu suka bersukan so mari beli sesuatu yang memang dia perlu sekarang. Bila aku cakap nak beli kemain dia tolak, tapi bila dah sampai kedai, eh senyum2 dari kejauhan I nampak..hohohoho




 Ok, seriusly aku tak faham, apa keheyyy nya gambo ni tak boleh rotate, eii aku sebat ko kang tau la

Dahlah, malas nak fikir, ohh ohhh lupa pulak masa 16 April tu hari Rabu, so aku pun ajaklah suami makan kat luar sebab aku nak belanja, dalam kepala dah set nak ajak makan steamboat, tapi suamiku taknak sebab dia cakap dia penat dan taknak pergi jauh-jauh, dan akhirnya ke Secret Recipe dekat rumah je la..and end up suami ku yang belanja..kihhhkohhhkihhh, siapa suruh taknak makan steamboat ye dok, kalau tak dapat makan free.



 Hi sayang mokmok, i love you lah!



Hi Aish Yusuf, Mommy love u too













Marble Cheese, my fav

Happy birthday sayang, next month kita tambah present lagi, macam tak cukup la yang tu :) gahahaha..matikla, birthday je pun siap nak buat 2 episod..pffttt

Oklah bye, dah la acik puasa hari ni, tengok makanan semua menggiurkan..haihhh "-_-



4 comments:

  1. huaaaa terliurnyaaaa.kak,nk engokkkk,hadiah apaaa.hehehe

    ReplyDelete
  2. hepi besday dedi aish.....aummm...eh napa aku aum...tak aumm ntuk erin

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir yg dah lepas juga lah..

    ReplyDelete
  4. haku puasa laaa....nyesal bukak blog ko. haha

    ReplyDelete