Klik Jommm

Friday, December 12, 2014

Mengidam wajib

Salam,

Dah 2 kali pregnant maka 2 kali ni jugaklah aku rasa aku ni bukan jenis mengidam yang bukan-bukan dan jenis mengidam yang kalau tak dapat tahap hentak kaki menangis bagai, setakat ni alhamdulillah, kalau aku teringin something kalau tak dapat jam-jam tu aku masih ok, kadang-kadang kalau tak dapat terus pun aku ok jugak. Kira macam teringin je lah ni kot, cuma kalau teringin tahap teringat-ingat tu ku cari la jugak, kalau takat teringin di angin lalu tu takdelah ku layan sangat. Alahhh aku rasa ko pregnat ke tak, teringin tu tetap ada, tapi bila pregnant orang cakaplah mengidam kira kasi special term sket, kalau ko tak pregnant idoklah suami ko nak layan sangat teringin ko, cer kalau pregnant, amboihhh berdesup dia carikan.

Masa pregnant Aish dulu aku addicted makan benda manis, kek coklat, aiskrim magnum, segala yang manis la memang aku suka, pregnant kali ni pun sama semua benda manis aku suka, moga anak aku keluar nanti dengan senyum manis ye dik jangan mommy ko kencing manis sudoh. Tapi kali ni tambah sket addicted tu, aku addicted dengan Set Ikan Bawal kat Mydin USJ..wakakaka, tak glemer langsung..pffftttt, tapi hampir setiap jumaat muka aku la yang bertandang depan stall tu beli set ikan bawal dengan coconut shake..perggghhh sedappp seriuss, tapi minggu ni aku tak gi sebab partner in crime ku cuti





Sebenarnya set bawal tu boleh je nak buat sendiri, ate senang benor, ko goreng je bawal, buat sambal belacan dengan sambal kicap, kari satu..siapp. Tapi tekak mengada ni rasa dia tak sama, nakkkkk jugak yang Mydin punya..wahahaha, maka hampir setiap jumaat, kat Mydin USJ tu la aku bertandang, nasib baik dekat je dengan office..hehe. Oklah bye, minggu depan kena pergi jugak sebab minggu ni aku tak gi. 


2 comments:

  1. Sllu jgk bkk pose area situ dgn hubs..hehehhe

    ReplyDelete
  2. alahai kalu dh teringin tu mmg kena cari gak. nasib yg mudah. buatnya nak slipar jepun celop tepung haru biru nnt...

    ReplyDelete