Klik Jommm

Wednesday, January 12, 2011

Fine!!

Aku salah beli baju nikah boleh tak? Baru hari ni perasan masa tengah sibuk nak cari veil. Patut la bila aku acu-acu kain tu dekat badan cam kuning-kuning sikit, aku ingatkan refleksi lampu kalimantang, tapi tidak rupanya, maka termakbullah impian En. Sayang aku nak kawen kaler pelangi. Baju aku off white, baju dia white...tssskk..tssskkk. Kalau aku pakai veil white aneh tak? Ke ok je? Tudung nak kaler ape? Aku tengah susah hati ni..waaaaaaaaaaa. And satu lagi nampak sangat ke dalam gambar nanti eh? Adoiiii nape aku ni sengal sangat, tapi masalahnya aku dah cakap nak kaler putih masa kat Jakel hari tu. Dah la lampu Jakel tu kuning je, mana la aku tau bezakan white dengan off white. (ceceh, nak salahkan lampu Jakel lak). Ke aku patut suruh En. Syg pakai sampin off white? Tolong la...tolong laa..kebuntuan ni..tak sanggup nak beli lagi. Kekecewaan yang paling dalam ni..malam ni sure takleh tido (ayat tak leh blah)..ohohohohoho T_T. Apa kata anda? srottt..srooottt

6 comments:

  1. sama T__T
    tapi yg sy white yg tunang off white!
    mungkin xprasan sgt kot selepas dibawah penata cahayaan nt? *sedapkan hati*

    ReplyDelete
  2. didieadila: u harung je ke? sob2 tak sanggup rasenye T_T

    Reen: boleh tukar eh? tu la ingat nk redah Jakel minggu ni, nak tukar jugak, salah sales tu la kan, kita ckp putih, dia kasi off white..sob2

    ReplyDelete
  3. kalau x leh, sila minimize kan bajet dengan suh En Sayang pakai sampin off-white. unless ada bajet lebih, beli lah kain lain. hihi

    ReplyDelete
  4. kalau kat jakel rasa nya bley tukar..u try la tny, mn la taw bley tukar kan...jimat duit...

    ReplyDelete
  5. ida: tu la pasal, dah la kawen nk pakai byk duit, dtg pulak masalah lain..haha..dugaan..dugaan..mintak2 la boleh tukar..kalau tak, kena beli yg lain la..T_T

    ReplyDelete