Klik Jommm

Thursday, February 23, 2012

Baby Fair at Aeon Jusco outlet

Sape suka shopping? Sape yang tak beli baju baby lagi? Cepat pergi Aeon Jusco, ada baby fair, aku tengok kat FB Aeon Jusco, dia kata semua outlet in Malaysia buat baby fair ni, urggghhh, aku baru je beli barang baby kat Jusco hari tu, cess betul, takpelah takde rezeki. Dah pergi nanti, korang bagitau aku best ke tidak eh. Minggu ni jangan lupa pergi KLCC's baby fair eh, lepas tu 9-11 March kat Midvalley pulak. Kalau rajin aku pergi, tapi mungkin ambik cuti dan pergi hari Jumaat, kose nak meredah orang reramai hari minggu nanti.


Hari ni panas gila, resah gelisah aku duduk dalam office ni, jap g meeting room, on aircond kuat2, jap masuk office balik, rimas rasa nak tanggal semua baju. Rimas, rimas, rimas..bye nak g meeting room semula, sejukkan badan.

4 comments:

  1. semalam pergi jusco rawang-tak de pon...:( nanti nak gi kat jusco area umah family lak..

    ReplyDelete
  2. salam persahabatan

    follow u...follow me

    from: adando

    ReplyDelete
  3. aty: tak bestlah baby fair dia, hari tu pergi bukit tinggi klang, kecik je tempat baby fair.

    adando: ok

    ReplyDelete
  4. aty: tak syoklah baby fair tu, hari tu pergi Jusco bukit tinggi, kecik je tempatnya

    ReplyDelete