Klik Jommm

Friday, November 22, 2013

Potong Rambut..lagi

Salam,

Rambut Aish cepat betul panjang, bila dah panjang mulalah aku rimas, sebab rambut dia gulung-gulung gitu, masa mandi kemain lawa, tapi bila dah kering, macam tak sikat, melentik sana sini, bergumpal je dia..ngehehe. Daddy selalu nak simpan rambut Aish, konon nak bagi macam afro (sebab masa baby, daddy ada gambar rambut afro), of course la aku membantah sebab budak tu aktif ke hulu ke hilir, berpeluh-peluh, sure dia rimas kalau rambut panjang sangat. Nasib baik Atok Rawang sependapat dengan aku, kalau tak dah lama Aish berambut afro (tak boleh aku bayangkan mendukung anak berambut afro, kompom aku terlanggar dinding sebab tak nampak jalan..muahaha)

Balik Rawang, bawak Aish gunting rambut kat kedai





 Dia taknak pakai selubung plastik tu, so terpaksa tanggalkan baju dia



Mula-mula je diam, lepas tu haaa terus bersilat, siap jerit sekali


Terpaksa nenek dukung, tu pun jerit-jerit kecik jugak


Sambil layan Upin Ipin. Haisshhh aku risau betul sekarang ni, risau Aish addicted dengan gadget, kitaorang memang takde belikan dia tab pun, so dia selalu tengok video dari phone daddy dia je, tapi sekarang pantang nampak daddy, memang dia mintak phone je, selagi tak dapat selagi tu merengek. Selalu pesan dengan daddy, selagi dia tak ingat or mintak, jangan bagi. Aku lebih suka dia explore mainan, kumbah mainan or sepahkan rumah dari dia mengadap gadget. Sekali sekala boleh la, kalau kerap sangat tak bagus la.
 


Abang askar dah dia :), memang sengaja potong pendek macam ni, so lambat sikit panjang nanti.

Ok, bye!




5 comments:

  1. encem ye rambutttt baru aishhh.....hensem gilerr buat rambut cm tuh...nak tiru boleh hehehhehe

    ReplyDelete
  2. comey je rambut askar punnn..hehe..rambut saif pun cepat panjang padahal hari tu botak no.1..

    ReplyDelete
  3. uit cepat bnor rmbut aish pnjg..rasanya ritu bru je baca entri psl aish potong rmbut..hahahah..behave sgt aish ni.

    ReplyDelete
  4. behave la tu duduk steady...fayel duduk je dah macam hapa amukan....gadget tu semulajadi erin...anak aku lagi la nk tgk youtube lagu kalau aku kaya ...asik putar ni je

    ReplyDelete