Klik Jommm

Friday, March 28, 2014

Bento Pertama

Salam,

Hai buat apa tu..hehe, lama gila kot tak ber update blog aku ni. Kadang-kadang aku sendiri pun tak tau apa yang aku kalutkan, kalut semedang, apa pun tak sempat..haha.

Hari ni nak cerita pasal bento..eh aku tak rajin macam mak-mak lain yang buat bento hari-hari untuk anak dia, aku tak sempat, kan aku cakap aku kalut semedang..miahahaha, pagi-pagi aku bz menguruskan diri sendiri dan anak, tu je dah buat aku bz setiap hari bekerja, x sempat weh nak gentel bento benti ni melainkan kalau aku bangun pukul 5 pagi la kan..errrr aku malas..huhu.

Baru ni aku pergi Mr. DIY, ternampak la pulak si Panda ni..tergeram la pulak, terpaksa aku beli dia, ngada tau ko panda goda-goda mak Aish ni



 Kemain panda ni sengih kat aku masa kat Mr. DIY tu, terpaksa acik bawak dia balik



 Ahhhh comel..geram rasa nak gigit-gigit



Ko tengok Aish makan, dia makan 1 je tau, tu pun tak habis. Itu la salah satu sebab kenapa aku tak berbento, sebab Aish belum pandai menghargai seni bento lagi..hahaha maybe bila dia dah besar 3-4 tahun dia dah pandai kot tengok bento dan teruja, sekarang ni dia tengok panda tu takde perasaan pun, penat mak ko tekan acuan nak kasi roti jadi muka panda tau nak oiii.

Oklah bye!






6 comments:

  1. belum pandai menghargai seni bento..heheh..suka statement tu..sama mcm ain...buat la bento ke ape ke kat Raees...dy tgk bende tu comey..bknnye nak makan..dy buat main..adoiiii.....:)

    ReplyDelete
  2. hoih beso jugak pandanya..ingat kekecik je..haha muke aish mmg nampak sgt tak mghargai..senyum la sket aish tgk roti bentuk panda tu. cian mami..keh3

    ReplyDelete
  3. rajin... hafidh tak layan pun bento aku... T__T

    ReplyDelete
  4. bukan aish tak hargai seni..
    tapi emnghayati seni, sayang sangt nak makan. comel sangat bear tu.. sian nak makan

    ReplyDelete
  5. :-)...budak2 mmg cenggitu...anak I lagilaa kadangkala tu dia yg minta nak macaroni then kita pon ngan semangat waja masak...dia tak nak jamah langsung...sabau jelaa...sob sob...mmg cabaran nak bg budak2 mkn

    ReplyDelete
  6. Teringin jgk nk berbento utk aish..tp tula..mcm dia xreti lg nk tgok bnda2 cantik nih..kikiki

    ReplyDelete