Klik Jommm

Thursday, March 6, 2014

Hai T_T

Haiiii..

Lambai-lambai kat korang..muehehe. Hoihh bz gilehhh ni, serius apa pun tak sempat, berlambak kerja atas meja (nangis kuar hingus..sroottttt). Dah berapa hari tak update, bz dan malas bersatu, apalah nak jadi, tapi buat kerja office masih rajin ye..ehemmsss. Apa nak merepek hari ni yeh..hmmm. Haaa 2 hari ni duk sibuk survey botol baby untuk baby matangku di rumah itu, bulan depan dah 2 tahun ye Aish Yusuf tu. Dah tak mau pakai Tommee Tippee lagi, Aish bukan kisah pun, maknya ni yang tak mau TT dah, saje la nak tukar pulak dari lahir kot dia pakai TT, ingat nak beli MAM, kebetulan semalam nampak sale kat OBW, MAM twin pack boleh dapat RM43.90, balik kerja teruslah aku singgah OBW Laman Seri, Sek. 13, dahlah nak masuk Laman Seri tu kena ambik kad parking bagai, lepas tu habis pulak stoknya, tinggal kaler purple design girl je..pffttttt, nak pilih botol lain aku dah tak berani lama-lama duduk dalam tu, sebab Aish dah sibuk menekan itu, mengutip ini, kang ada yang pecah kang, mak jugak yang susah, so sebelum dia membuat onar baik aku angkat kaki.

Semalam tak jadi beli botol, so hari ni duk suvey botol lagi..huhu. Segala online shop aku tengok, end up tak tau nak beli botol apa..banyak benorr design comel, stress mak hincik tengok, macamkan aku pulak yang nak hisap botol kan, nak design comel-comel, pastu nak murah-murah..grrr. Balik kang la aku fikir botol apa aku nak beli, buat pening kepala je, botol je pun, peningnya macamkan nak beli rumah..perempuan memang begini.

Esok aku MC, nak jumpa dentist, ini akibat makan manis tak berhenti, eh aku memang suka manis-manis, jap-jap buat nescafe, kang makan cadbury sepapan yang paling besar habis aku makan sekelip mata..bahaha, kang aiskrim, kang buat milo pulak, takut pulak rasa, kang kencing manis merataplah aku. Tapi gigi ni pun memang dah berlubang masa pregnantkan Aish lagi, last sekali aku jumpa dentist masa pregnantkan Aish 6 bulan kot, haaa dah almost 3 tahun tauuu, aku ni memang penakut nak jumpa dentist, paling takut nak cabut gigi, tapi bila gigi yang berlubang ni dah denyut-denyut nyut nyut nyut, terpaksalah aku serah diri, ya allah selamatkanlah aku esok..tapi-tapi rasa macam kena cabuttt je. Adoi rasa macam nak beranak pulak takutnya.

Hmmm hmmm nak merepek apa lagi eh..ooo sekarang kan dah 2 hari Aish pandai merajuk, bila aku ambik dia kat rumah babysitter, dan-dan dia keraskan badan, lepas tu tunduk pandang lantai, bila aku tegur kang, kemain cebik-cebik..kelakar pulak aku tengok, pastu sekarang aku suka buli dia..aku buat muka garang bebel-bebel, kang bergenang air mata dia lepas tu nangis la apa lagi..hahaha seronok betul. Ok-ok tak buat dah lepas ni..matilah daddy baca ni balik kang daddy marah aku.

Ok sebelum terlupa, siapa nak order lagi Adjustable Basketball dan Pop Up Spice Rack, cepat-cepat ye sebelum barang sampai, sebab sampai je barang kat supplier kang, aku terus nak berdesup pergi collect dan pos kat korang, kalau lepas aku collect barang korang baru nak order, takut stock kat supplier pun dah habis, untuk yang dah order dan bayar tu, tq ye, sabarlah menanti ye korang :)







PREORDER: POP UP SPICE RACK

GMB PRICE: RM 25.00 (exclude postage)



PREORDER ADJUSTABLE BASKETBALL

GMB PRICE: RM 23.00 (exclude postage)



READY STOCK: SHAKE AND TAKE DOUBLE CUP

GMB PRICE: RM 50.00 (exclude postage)

atau 


Ok, bye!


No comments:

Post a Comment