Klik Jommm

Tuesday, March 4, 2014

Pre Order: Pop Up Spice Rack

Salam,

Stock Spice Rack ni memang cepat habis, lepas stock habis kat supplier pun masih ramai jugak la yang Whatsapp bertanyakan pasal spice rack ni. Stock baru dijangka sampai pertengahan bulan Mac ni or paling lewat hujung bulan Mac, so sape yang bertanya hari tu marilah order dulu, kang habis lagi gigit jari je la korang. Pre order ye, aku collect payment dulu, ada payment ada barang, takdak payment takdak barang, gitu konsepnya, sebab aku nak booked dengan supplier ni, booked pun kena pakai duit taleh air liur semata..kihkih.




Aku bagi harga best kali ni, hari tu aku letak RM27.00, pre order aku letak...

GMB PRICE: RM 25.00 (exclude postage)

Berminat?

PM/WHATSAPP/SMS: 0162305024 (Erin)

atau 


STOCK TERHAD YE..lai..lai..laiiiii

kihkih..bye!


No comments:

Post a Comment