Klik Jommm

Thursday, April 19, 2012

Makanan sedap terakhir

sebelum bersalin dan berpantang, aku makan kat sini malam 8 April, esoknya bersalin, alhamdulillah sempat..haha.











Ketam aku makan banyak sekali, puas hati. Pak mertua aku cakap, air ketuban aku pecah sebab dicucuk ketam...haha, mana taknya, habis makan pukul 11pm, pukul 2am ketuban pecah.

Lepas habis pantang, makanan first yang aku nak makan sashimi, lama gila aku pantang, sebab pregnant lady tak elok makan, dari zaman bercinta sampailah sebelum pregnant, setiap bulan pergi makan sushi. Once tau pregnant je, terus tinggal, dekat setahun jugak ni menahan nafsu. Oklah nak baring, punggungku sakit..hehe


2 comments:

  1. ha.haha mak mentua awak cerita kat kami..keting ktam tu idup lagi..dia tlg kasik baby aish kuar cepat sket..*comel*

    ReplyDelete