Klik Jommm

Thursday, December 26, 2013

Celebrating Atok's Birthday

Salam,

Minggu lepas kan, family aku datang dari Pahang, sebab Pa ada urusan sikit kat sini, so alang-alang dah datang KL, wajiblah singgah umah aku, nak tengok cucu katanya. Tapi diaorang tido satu malam je, datang hari Jumaat, Sabtu lepas lunch dah balik.

Kebetulan pulak 16 Disember birthday Pa yang ke 58 tahun, Pa aku ni jenis syahdu sikit..hahaha, dia jarang call anak-anak, tapi dia selalu tanya Ma, "Ma ada anak awak call?" itulah yang dia tanya Ma selalu, nak pulak kalau ko tak wish birthday dia, kang dia sentap dalam diam..muehehe

So sebelum diaorang balik Sabtu tu, aku ajaklah satu family pergi Setia City Mall, jarang Ma dapat datang sini, so ajaklah berjalan, kesian pulak terlanjur dah sampai tapi anak tak bawak ke mana-mana pun kan. Lepas tu kitaorang lunch kat Tony Roma's nak celebrate birthday atok secara rahsia..hehehe, dia tak tau mulanya, kitaorang just order dan makan macam biasa, dah hujung-hujung tu staff kat situ nyanyikan lagu birthday dan dapat kek sepotong untuk Pa, kemain senyum malu-malu Pa, hidung pun kembang sekali kot..ngahahaha. Suka lettewwww.







Cer ko tengok Aish, sekarang dia dah pandai bergaya depan kamera, ko hulur je kamera nanti dia letak jari kat dua-dua belah pipi dia..hahaha aku rasa anak babysitter ajar dia la, sebab aku tak pernah ajar..kelakar and menggeramkan.







Yang ni paling terbaik, sedap dan udang banyak sangat, Aish pun banyak makan spagethi ni




Portion food dia semua besar, so janganlah ko order satu menu untuk seorang, tak habis ko makan nanti, so kitaorang order dalam 6 menu kongsi 7 orang, air pulak order 5 gelas lepas tu share-share je, sebab air free refill, minumlah ko sampai kembung. Alhamdulillah semua habis dimakan, sebab family aku jenis kuat makan, kalau family En. Syg, alahaiii ciput je diaorang makan, betul, kadang-kadang aku rasa aku ni lagi pelahap dari adik-adik dia (malu sendiri).


Dah siap makan, kemain ketawa besor aku yeh


Aish Yusuf kesayangan



Cer ko tengok..haha


Pa malu-malu..hahaha

Oklah tu je, bye!


8 comments:

  1. Aish Yusof dah pandai pose lah mama erin...tokojot umi Qi tau...hehehhehe gila pandaiiii dia buat aksi comel....erin semua makanan tuh sodap2...saje je kan nak bg tekak ku menjeritttt hahahha....Bagus sgt2 sambut besday Pa erin...inilah anak bertuah org kata :)

    ReplyDelete
  2. mst syahdu pa anak2 clbrate befday dia..hehe..mude lg ayah ko erin..

    ReplyDelete
  3. eh bkn ko ke yg ketawa besor dlm gambor tu..lg besor ko ketawa dr pa ko erin..bahahaha

    ReplyDelete
  4. comel nye aisy! macam nk picit2 jek! haha!

    ReplyDelete
  5. Aish Yusof gwiyomi pls...comelllllllllllllllllll

    ReplyDelete
  6. betollah erin tulis tu yumie oii.dia yang ketawa besooo..yumie jgn buat lawak lg k!kekeke
    anyway, happy birthday pakcik. semoga panjang umur n murah rezeki selalu

    ReplyDelete
  7. Aish tu kan gambo yg first tu geram aku.
    cubit idong baru tauuuuuu!

    ReplyDelete
  8. handsomenya aish..
    happy birthday to atok aish
    semoga panjang umur dan murah rezki

    ReplyDelete