Klik Jommm

Wednesday, March 19, 2014

PRELOVED: Alphabet Foam (SOLD)

Salam,

Aku nak jual alphabet foam Aish ni, dah lama aku beli, tapi pakai sekejap je, boleh kata condition dia 9/10, lengkap dari A-Z, takde yang hilang pun. Aku pakai sekejap je sebab Aish dah pandai buka alphabet tu sendiri, penat mak dia ni susun cantik-cantik, baru seminit kat dapur bila aku datang balik, habis dia tanggal semua alphabet tu berlonggok setempat, mula-mula dulu sebagai ibu mithali aku susun balik sambil tersenyum dengan meninggalkan pesanan, "Aish, jangan buka ye" tapi lepas tuuuuu ko faham-fahamlah sendiri. Kesabaran ku menipis, jadi aku kemas dan simpan, sampailah baru ni aku perasan dah lama aku simpan so aku basuh, berus satu-satu, dan aku nak jualllllll. Ada sesiapa berminat tak?





Alphabet Foam size besar

RM 35.00 (exclude postage)
RM 8.00 postage to Semenanjung

Aku jual half price, aku beli dulu mahaiii

Berminat?

PM/WHATSAPP/SMS: 0162305024 (Erin)

Mari membeli sambil beramal..hahaha sebab duit ni nanti aku nak masukkan dalam ASB Aish.

Bye!



1 comment:

  1. kat rumah saya pun ade jugak. tapi dah selamat kat dalam stor.

    ReplyDelete