Klik Jommm

Wednesday, January 4, 2012

Kenduri Kahwin

Since pregnant aku suka pergi kenduri kahwin, rasa macam nasi kenduri tu sedaplah sangat. Last 2 weeks kitaorang pergi kenduri kahwin ex housemate En. Syg kat Felda Purun dekat Triang, nama pernah dengar, tapi aku tak pernah pergi. Oh btw, Felda Purun tu dekat dengan Temerloh, nama je orang Pahang, tapi aku tak pernah pergi sampai ke sinun. First time pergi ngan En. Syg, jauh gilossss dari rumah family aku. Kitaorang gerak dari Subang, terus ke Felda Purun, sebelum balik rumah family



Pagi buta dah bangun, siap and breakfast dulu, wajib tu untuk perjalanan yang jauh, sebab lepas tu dah malas nak singgah-singgah.


Nasib baik tak sesat, berkat co-pilot yang cekap cam aku, kitaorang sampai around 12pm ++, first time jugak aku pergi kenduri yang khemah untuk lelaki dan perempuan diasingkan, disebabkan aku malu-malu kucing, takdelah gambar aku tengah makan kenduri, segan pulak nak poyo sorang-sorang. Malu-malu kucing tapi kemain lagi menambah lauk, umbut kelapa orang Felda Purun ni masak memang terbaik, En. Syg senyum sinis dari jauh, tengok aku menambah lauk..heheh



Present untuk pengantin, lepas makan tunggu punya tunggu, pengantin tak sampai-sampai, kitaorang berdua dah mengantuk, nak balik jauh lagi, so nak tak nak sempat jumpa pengantin lelaki je kat rumah singgah, sebab pengantin akan berarak lepas zuhur, tak sanggup dah nak tunggu.



Doorgift VVIP..eceh VVIP ke ko


Sampai je umah family aku, terus terbongkang tidur, penat sangat.

No comments:

Post a Comment