Klik Jommm

Monday, August 27, 2012

Cerita Raya

Selamat Hari Raya, dah seminggu kita raya, baru aku hegeh-hegeh nak update. Sebenarnya aku dah start kerja Khamis minggu lepas lagi, tapi malas nak update, sebab semua blog pun bercuti, sunyi je. Raya tahun ni aku beraya di Temerloh. First time beraya dengan anak, aku excited gile kira duit raya dia..haha. Asal sedara aku datang je, aku beratur sekali dengan budak-budak sambil dukung Aish tunggu giliran dapat duit raya, over mak kau. Tapi tahun ni kitaorang tak berjalan sangat, just duduk rumah tunggu sedara datang, kalau tak, tahun-tahun sudah memang merayap sampai ke malam, nasib baik jugak duduk rumah je sebab Aish pun tak berapa sihat raya baru ni. 

Pagi raya, bangun je tidur, siapkan suami dulu, suami dah pergi sembahyang raya, baru siapkan anak



Daddy pakaikan baju, tak boleh siapkan awal-awal, kang meliur, habis basah baju, aku tak belikan Aish baju melayu, aku kesian takut dia merimas, aku pun rimas tengok. Eh, pehal sepah sangat bilik aku ni.



Mummy pakaikan kasut



Kitaorang 2-2 pun turun berat, kurus kering berdua, ohh tahun ni aku puasa penuh taukkkk, seronok sangat ;p, aku belum period lagi since Aish lahir. Masa ni baru lepas salam raya, orang lain dah salam dulu masa aku tengah susukan Aish, so takdelah gambar salam raya aku tahun ni..sobss




Sepupu Aish bagi duit raya, comel gila pakai baju kurung moden kain ombak-ombak, jalan terkedek-kedek..sedondon dengan mak dia..hehe




Aish pakai baju raya sekejap je, lepas bergambar, terus tukarkan, habis basah baju dia meliur



Asal dapat sampul raya, gigit sampai basah, nasib baik mommy selalu come to the rescue, mommy takut dia koyakkan duit sebenarnya. Duit tu dik, duit tuuuuu $__$'. Banyak jugak duit raya Aish, tunggu Aish 6 bulan nak bukak ASB untuk dia. Selamat Hari Raya!


1 comment:

  1. i pun tunggu mikhail 6 bln..nk bukak asb..sonok dpt baby nk dekat2 raya..double the collections..ngeh2..

    ReplyDelete