Klik Jommm

Monday, September 2, 2013

Beraya bersama Gojes: Ctmah, Erina dan Mommycha

Salam,

Ni namanya entry lapuk..ok bukan lapuk lagi dah, ni dah boleh dikira entry lapuk terlampau or super lapuk..kehkeh mandai aku je buat ayat. Maafkan daku, terlambat mengupdate, ini semua salah suami sebab lambat transfer gambar, walaupun gambar aku seciput je, tetap jugak nak ku tayang buat tatapan semua.

Ok jap, bila eh tarikhnya ni (tengok kalendar seminit). Apaaaa...17 Ogos?? gile lamaaa..hahaha, baru aku perasan hari ni. Ehem..baiklah kita mulakan semula ye. On 17 Ogos buat pertama kalinya Gojes beraya beramai-ramai, ni kira rumah mula-mula yang kitaorang beraya, 3 rumah sekaligus dalam sehari.

Rumah pertama di Sek. 24, rumah family Ctmah Rahim meraikan hari lahir pertama puteri comel lote dia, Alisha Kaisara. Sebenarnya adik aku dulu pernah duduk kat Jalan Kobis Bunga tu, betul-betul belakang rumah mertua Ctmah, masa aku bujang rajin jugak aku tidur rumah dia, ntah-ntah banyak kali kot aku terserempak ngan Ctmah tapi tak kenal je la..hehe


Aish Yusuf dan Asrul Sani..auwww tetiba comel sangat bunyinya



Hai Yumie


Suamiku membawa diri dengan anaknya


 Gojess oiiii




Aish jalan pengantin sambil tengok bird, lepas balik dari rumah Ctmah, kitaorang terus gerak ke rumah Ena kat Seksyen 18, ada majlis tahlil and bacaan yassin untuk Arwah Aqil. Kat rumah Ena aku takde gambar, sebab suamiku kalut mengulit anak dia while aku pulak join baca yassin kat dalam rumah.

Habis je majlis kat rumah Ena terus kitaorang berdesup ke Putrajaya rumah Mommycha, aku ni feeling-feeling tau jalan sangat la kan, siap Yumie pulak ikut belakang kitaorang, memang masaklah sesat barat dalam Putrajaya tu, berapa kali pusing and berapa kali berhenti, sempatlah jugak anak kitaorang tidur lena..hahaha. Naik berasap menelefon Mommycha, berasap mulut Mommycha guide jalan, ehhhh sesat jugoookkkkk..kahkahkah..sabor jelah. Memang dasarr.


Tapi walaupun sesat barat, kitaorang masih peserta terawal yang sampai rumah Mommycha, aku bayangkan dah huru hara dah rumah tu dengan anak-anak Gojes yang lain. Rupanya d'orang pun sesat jugekkk..haha


Percubaan Wawa menimang anak bujang 10kg ku, daya ko ye, aku tak sangguppp, patoh riuk pinggang ni haa


Daddy Gojes



Mommy SuperGojes

TQ Ctmah, Erina and Mommycha, makanan semuanya sedap-sedap and layanan pun terbaik la. Tahun depan kitaorang datang raya lagi ya, confirm tak sesat dah :)

Ok, settle hutangku..bye!


8 comments:

  1. eh,eh npe aku mcm hilang ingatan??bile mse kte amik gmbor berdua ni wehh??serius xingat spe amikkn.hahaha.
    relax la erin.aku pn xhupdate lg.so entry ko bkn lapuk le.aku ni tah2 xberhupdate trs skip yg lain.kahkah

    ReplyDelete
  2. hehe dah settle entry utang ye rin..hehe..
    btw, dah dapat ke no hp dd tadi?

    ReplyDelete
  3. oitt memang dah lapuk sgt ni..haha..jeles2 tengok korang raya bermai2 cenggitu..

    ReplyDelete
  4. seronoknyeeeeeeeeeee..bile la dpt join nih

    ReplyDelete
  5. tetibe aku pon rase macam ade yang aku tak update lagi pasal baraan nih....huhu...

    ReplyDelete
  6. Kalau erin kata ni super lapuk. Entri raya Arissa lagi super duper lapuk. Haih. Dh nak abis syawal dah. =_='

    ReplyDelete