Klik Jommm

Friday, September 13, 2013

Roti!!!

Salam,

First time Aish beli roti, tapi mommy yang pilihkan and duit pun pakai duit mommy.  Aku rasa last time aku beli roti dengan orang yang jual naik motor ni masa aku kecik kot, lepas tu tak pernah dah, aku rasa susah dah nak jumpa orang berjual macam ni. Ni pun kebetulan kitaorang dah siap-siap nak balik Jelutong, tetiba jiran MIL tahan motor ni, so kitaorang pun gegas keluar kereta gi beli sama.



Jiran MIL aku bagi jajan kat Aish, naik je kereta, aku yang makan. Tak boleh ajar anak makan jajan, tak elok, maknya makan takpe..haha. Masa ni hujan renyai-renyai, sebab tu mak mertua aku tutupkan kepala Aish dengan towel.



"Hmmm..macam sedap je ni"



Biar mommy pilihkan ye dik



 Aish bayar



Uncle pulangkan baki

Roti yang aku pilih untuk Aish tak sedap..haha, kering semacam, nak bagi Aish makan pun tak sampai hati, so aku yang makan, nasib baik ada beli roti Gardenia sekali hari tu, boleh replace untuk Aish. Ohhh esok dah cuti, 3 hari oiii so aku nak balik Pahang. Benda yang paling aku rimas sekali bila nak balik kampung adalah packing baju, rimas, rasa nak bawak semua, pakkal aku takde lori, kalau idak, semua ku angkut, senang, tak pening kepala, dahlah kena packing untuk diri sendiri, suami lagi, anak lagi, alangkan balik Rawang tetiap minggu tu pun kemain fed up aku nak packing baju, sabor jelah. Ok, bye!




9 comments:

  1. dlm byk2 gambar..aku tertarik dgn 1 gambar... "sexy p.cik dkt myvi tu weh"..huhuhu

    ReplyDelete
  2. bestnya balik kg..have a safe journey..

    pandai aish beli roti ek

    ReplyDelete
  3. haah.aku klu nk blk kg or nk blk kl semula,packing le paling aku malas sekali..lps tu mule tertinggal itu ini sbb packing last minit.khai sokmo la duk bebel kt aku.hahaha

    ReplyDelete
  4. Bai ni sokmo benti kt depan umah aku..aku un selalu la beli muffin kecik2 tu utk asyraf..bawak bekal g school..hihi

    ReplyDelete
  5. Percaya tak kalo aku kata tak penah beli roti dgn mereka? (Berlagak macam makan roti gadinia sajeeee ciss)

    ReplyDelete
  6. Dah lama tak nampak dan beli roti macam ni.dulu2 masa kecik2 selalu motor jual roti ni round malam2...sebab time malam selalu lapar kan..rindu zaman tu....

    ReplyDelete
  7. amboi..dah le jadi abg long ni erin..apa tunggu lagi..hehe

    ReplyDelete
  8. dulu masa kecik2 suke gile kejar uncle jual roti camni..kitorang panggil tingting..tingting tunggu..tingting tunggu..ape ke pelik panggil tingting?

    ReplyDelete
  9. rindunya nak beli roti macam nie...dah lama sesangat tak membeli....

    ReplyDelete