Klik Jommm

Monday, August 22, 2011

Mabuk Kepayang

Blog adalah berehat sebentar (bajet blog glamer gila la ramai orang baca..haha) aku adalah pening dari celik mata sampailah tidur, perut asyik masuk angin je, bila puasa, angin penuh dalam perut, bila makan, angin tolak makanan keluar, bagus ko angin, berangin-angin je aku sekarang. Sekarang jugak memang berderet tinggal puasa, meloya jangan cakaplah, muntah je belum lagi, harap sangat aku tak stok muntah-muntah. Aku alah kepada semua bau, semuaaaaaaaaa. Bau perfume suami, bau bantal dia, bau rumah aku, bau kereta aku, bau aircond, bau ikan, bau masak-memasak, bau minyak angin, semualah, bau jari sendiri pun aku naik pening. Tapi bila mabuk-mabuk ni barulah teringat pengorbanan seorang ibu. Macamanelah Ma boleh beranak 6, hebatlah Ma. Tak taulah samada aku akan menjadi hebat seperti Ma lalu beranak 6, tssskkk 6?? ramainye.

Aku berdoa siang malam, semoga baby sihat dan membesar dengan baik (padahal, asyik skip minum susu je, ohhh loya betul minum susu sekarang) Oh, tabahlah aku hendaknya. Demimu nak, demimu.


3 comments:

  1. semoga erin kuat smgt melalui fasa ini..rajin minum susu tau

    ReplyDelete
  2. erin minum susu apa time pregnant ye?

    ReplyDelete
  3. mia: insyallah

    sayazakiah: anmum, tu pun slalu skip ;p

    ReplyDelete