Klik Jommm

Thursday, November 3, 2011

Shogun (Japanese Buffet)

Ni cerita lama terperam, cerita masa bulan puasa hari tu, En. Syg teringin sangat nak makan kat Japanese buffet ni, selalunya makan kat Sushi King je. Masa ni dah tau aku pregnant, so aku memang tak bolehlah nak makan sushi kan, tapi demimu suami, kuturutkan jua. 



Shogun, Sunway Pyramid

Harga satu kepala aku tak ingatlah, aku rasa dalam RM50++ kot, harga dia berbeza mengikut hari, kalau weekend of courselah mahal sikit. Tapi makanan dia bukanlah semuanya sushi, ada makanan yang dimasak jugak, ada nasi, ada ikan, ada pepahat, ada udang. So aku makan yang dimasak je..sobsss..sobss walaupun air liur meleleh-leleh nampak oyster. Geram je tengok, makan kang



Berulang alik amik makanan sampai nak penuh meja


Oyster yang sungguh menggoda, geram je aku tengok En. Syg makan, tapi kutahankan labu.


Shark Fin soup



Dia kalau buat muka feeling, malas nak layan.

Hari ni nak makan luar, takmo masak. Pray hard dalam hati dia tak ajak pergi Sushi King, kang terkebil-kebil aku tak tau nak makan apa. Japanese food aku boleh terima sushi dengan steamboat dia je, cook food dia memang aku tak suka, tak boleh nak telan, tak sedap. Eh kenapa lately asyik cerita pasal makan je eh?


No comments:

Post a Comment