Klik Jommm

Monday, April 4, 2011

Wedding Album

Ok, i think i should ask u guys yang lebih tahu or lebih berpengalaman (B2B and ex bride) sebab aku adalah tension dengan diri sendiri yang susah tidur malam lately. Kadang-kadang tu terjaga pukul 3 pagi, lepas pergi toilet, terus tak boleh tidur sebab resah gelisah memikirkan hal-hal remeh dan membuang waktu tidur aku. Seingat aku, dulu walaupun putus cinta dengan dashyat pun aku boleh cukup tidur lagi, rupa-rupanya buat kerja kahwin ni lagi dahsyat dari putus cinta, asyik tak cukup tidur je. Dulu masa putus cinta, tak pernah sekalipun aku mimpi ex-bf aku, sekarangggggg, tak main la mimpi-mimpi hantu ni, orang nak kawin, of cozlah mimpi bunga telur, mimpi riben biru, mimpi doily paper, mimpi aku sekarang asyik mimpi hal kahwin je, mimpi pelamin, mimpi kakak pelamin, mimpi malam pertama tu takde la lagi, idok la aku gelojoh sangat..haha.

Kalau mimpi je takpe, aku tension betul bila tak boleh tidur tu, asyiklah duduk memikir, sambil bergolek-golek pukul 3pagi, kira berapa banyak bahulu nak beli, beg VIP nanti nak tambah apa, berapa banyak bunga telur nak beli, nak design pelamin cemana. Dari pukul 3 pagi membawak ke Subuh..hanginn je, aku tengah mengantuk sekarang ni, so sekarang aku nak tanya, persoalan yang bermain-main di otakku sepanjang pagi tadi ketika korang enak beradu..cess..aku buntussss, tak tahu berapa album aku nak ambil, 1 ke 2. Berapa album korang amik eh? 1 ke 2? Korang gabung sekali gambar nikah dengan sanding ke? Ke nak asingkan 1 album nikah, 1 album sanding? Ke nak ambil 2? Ke 1 cukup, ke 2 biar banyak puas hati, ke 1 jimat, ke 2 syok tengok, ke???? Ko tengok, pikir 1 ke 2  tu pun dah ambil 4 jam waktu tidur aku..tensennnnnnnnnnn. Cepat tolong aku, kang malam ni takleh tidur lagi. Tolonglah! serius ni

Btw majlis aku nanti sehari je (nikah pagi, sanding tengahari)

2 comments:

  1. aiyaaa...sampai ari kawen nnti mate bengkak tersembol sbb xcukup titon...jgn terlalu pikir...itu da tande2 stress da tu...amek ikut kemampuan...aku amek 2 je...kalo budget byk lagi...amek 5 pun xpe...hahhaha

    ReplyDelete
  2. z'da: huuiiii 5 kata ko..bangkrap. lepas kawen ko blanje aku makan la..haha

    ReplyDelete