Klik Jommm

Friday, March 9, 2012

Hasil Shoppingan Semalam

Hai semua, semalam bz ya ampun, malas nak update, boleh je nak update kat rumah sambil baring, tapi malas jugak. Semalam balik kerja aku pergi Mydin Mall kat USJ, sebab member office nak kahwin Ahad ni, beli present untuk orang kahwin. Sambil beli present orang, sambil beli barang sendiri jugak. Dah 34 weeks, list barang aku dengan baby tak complete lagi, adalah 4,5,6  barang yang belum beli, ni pun aku menahan diri dari beli baju baby lagi, ya allah geram betul nak beli. Tapi kena settlekan barang lain dulu.

So semalam dengan tak semena-mena dapatlah jugak 2,3 barang sendiri


Serius tak tau nak beli maternity pad jenis apa. Lama gila duduk menelaah jenis-jenis maternity pad kat rak Mydin tu, so aku ambik 2 jenis, yang Kotex tu jenis lembut fluffy-fluffy, yang Intimate tu lebih macam pad period biasa, tibai jelah, dah pakai nanti baru pandai nak agak kan yang mana satu lebih ngam dengan diri sendiri. Habis nanti, kita suruh bapa bayi top up lagi. Sekarang nak try test dulu. Selipar pun beli jugak, untuk nak pakai kat hospital nanti, aku dah lama takde selipar, sebab suami tak suka aku pakai selipar, so since kahwin memang tak pernah ada selipar sendiri.

Aku pergi Mydin semalam sorang-sorang je, sebab dekat dengan office, so balik semalam, bila En. Syg nampak je selipar ni, terus tanya "Eh, awak beli selipar untuk saya" terus nak sarung kaki kapal dia kat selipar aku, kembang nanti ok banggggg.



Spray air untuk bontot bayi dan minyak telon. Minyak ni kakak office En. Syg yang suggest, so En. Syg suruh beli yang ni jugak, baiklah, saya yang menurut perintah, walaupun mulanya aku nak beli minyak telon biasa yang cap bebiku tu, tapi tak baik pulak durhaka dengan suami. Ok, berjaya update untuk hari ni..babai. Eh, jap-jap, esok aku nak pergi Midvalley yaww, pagi-pagi buta nak tercegat depan expo tu. Korang pergi tak?



3 comments:

  1. ai pon beli satu pack jer maternity pad-tebal sikit..untuk memula darah banyak kuar [kot]-lepas tu ramai cadangkan pakai jer pad biase macam kotex tu pon boleh..so ai beli kotex tuk waktu malam nyer..panjang sikit..:)

    ReplyDelete
  2. aty: tulah kena try test dulu kan.

    ReplyDelete