Klik Jommm

Monday, August 19, 2013

Parents saya


Aku cilok dari FB Pa, kemain sekarang rajin betul mengupdate FB, dulu jarang sekali nak update.  

Ni gambar buat dodol untuk raya baru ni. Pa aku memang rajin, kalau tak buat lemang, mesti buat dodol setiap kali raya. Dulu masa duduk rumah teres, depan pintu rumah pun jadi. Sekarang dah duduk rumah kat kampung, senang la sikit, sebab laman luas. Tapi masa d'orang buat dodol aku takde, aku kan beraya di rumah mertua tahun ni. Aku balik je, dodol dah bertenggek dalam tupperware..hehe tinggal nak ngap je. Esok nak update pasal raya, wajib ku update, dah berapa kali tertunda ni..ppfffttt hari ni tertinggal phone kat rumah la pulak, semua gambar raya dalam phone, tu pasal tak boleh update hari ni. Ok tu je, bye!


11 comments:

  1. rajin pa awak erin...gigih mengacau..ni mmg betul otai beraya

    ReplyDelete
  2. owhh legend sgt uncle ni berdodol lg!!

    ReplyDelete
  3. rajinnya..kuruih parents sis..macam sis..baka kan

    ReplyDelete
  4. kemslm dekat pa. ckp kat dia..paa u look sexy with that three quater short...auuwww! hikhikhikhik :)

    ReplyDelete
  5. uiks kemain lagi duk mengacau dodol...dulu arwah nenek rajin gak buat...tp sejak dia meninggal, takde sape dah nk buat, beli yg dh siap je

    ReplyDelete
  6. wahhh...gagah perkasa la pakcik ni..eh..mama papa u nampak muda lagi kan

    ReplyDelete
  7. mesti dodol yang pa erin buat ni lagi sedap dari beli kat kedai kan..bestnye kacau dodol sesame..romantik and sweet abis :)
    best dapat jumpa erin and geng gojes mom lain aritu..hope dapat jumpa reramai lagi :)

    ReplyDelete
  8. bestnye kacau dodol
    kat johor x penah wat pon

    ReplyDelete
  9. wahhh..hebat pakcik ade fb..
    mak mertua anez tiap tahun buat dodol jugak..rajin betul..hihi

    ReplyDelete