Klik Jommm

Wednesday, January 22, 2014

Rezeki

Salam,

Amboii kemain malas nak update sekarang yeh..haha. Ni pun nak buat entry pendek je, first batch Genie Bra yang aku jual hari tu dah selamat di post dan di deliver by tangan tadi, so first batch dah settle. Lega alhamdulillah, walaupun order takdelah banyak mana still rasa happy, mulanya suka-suka je, sekarang rasa nak buat serius pulak lalu ku publish page di FB tadi. Korang yang sudi, mai lah like page aku Gobok Mommy and Baby :) auww malu tetiba. Barang tak banyak lagi, dalam proses memperbanyakkannya..gitu.  Aku jual Autumnz, Genie Bra, Kain Sulam, Spice Rack, baru ada beberapa ketul je barang, tapi aku jual murah-murah je tau, tak caya pergi like sekarang..wahaha.






Ni customer by hand punya, yang pos, dah di pos oleh supplier ku. Biasalah assistant kecik, dia memang berada di mana-mana. Aku dah pakai sendiri Genie Bra ni, memang selesa, nanti aku up 2nd batch pre order pulak ye. Oklah, bye!


6 comments:

  1. good luck sis..akk dah like tau..i like itttt..ahak..ahak..

    ReplyDelete
  2. wah suka tengok kawan2 blogger berbisnes skarang..all the best rin :)

    ReplyDelete
  3. wah geng..dh ada page fb sendiri laa..tahniahh :)

    ReplyDelete
  4. erin, genie bra nie BF boleh ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh, tapi kena selak dari bawah la, mcm bra biasa. genie bra ni mcm sport bra. ada je yg bf pakai :)

      Delete
  5. tahniah rin.
    moga maju bisnes kau yeh rin.

    ReplyDelete