Klik Jommm

Thursday, January 23, 2014

Update: Room/Playroom (Alphabet, Number and Hijaiyah)

Salam,

Dah selamat pun gantung..hehe, punyalah lama terbiar, sabor jelah dengan mak ko ni Aish, kerja asyik nak menangguh je..haihh sebenarnya kitaorang ni yang tak sempat ke IKEA, beli satu lagi frame untuk Hijaiyah tu, tu pasal lambat digantung. Sebelum ni aku cuma siapkan Alphabet and Numbers je, baru-baru ni pergi IKEA barulah sempat beli frame untuk Hijaiyah and hadiah GA untuk korang tu. 

Ingat lagi Alphabet and Number yang aku buat ni? Berkurun lama ku peram..haha



Hijaiyah ni baru lagi, panas lagi, mestilah korang ingat ye dok



Bilik Aish memang aku nak buat tema Hijau dan Biru, ikut warna dinding dia tu, kalau ko tanya bila nak siap bila ni, aku pun tak tau, banyak lagi kot yang belum siap, takpe pelan-pelan kayuh ye dak. Biar lambat asal siap..gitu

So disebabkan tema Hijau dan Biru, frame pun kena ikut tema la jugak, setelah ku pikir dan ku kaji, aku gantung kat sini



Betul-betul bawah wall shelves, sebab kat sini je tempat yang luas and masih available, dinding lain kitaorang dah plan nak letak benda lain, tu lain hari ku cerita dan tu semua kena ikut bajet la jugak kan.





Boleh aku feeling-feeling headmistress, berdiri depan frame, ambik pembaris panjang while Aish duduk kat depan, ini apa??!!! A B C..hahaha. Sekarang Aish kena dongak kalau nak tengok frame ni, kalau dia duduk jauh sket baru ok. Ok tak?? Tak ok pun aku nak cakap ok jugak..huhu. Oklah tu je nak share, bye! Ohh ohhh lupa pulak hari tu janji nak show off apa yang aku beli kat Typo kan? Minggu depan aku show off yeh..haha over gile nak show off tapi aku rasa korang pun dah dapat agak kan..kan..kan, oklah bye!

Like Page aku yeh Gobok Mommy and Baby :)

 

11 comments:

  1. comelnye mommy headmistress!!kecik molek comel lote je nt..jgn aish gelakkn je dh le tau.skrg ko marah pn die gelak je.hahahaha

    ReplyDelete
  2. ERIN MACAM MANE GANTUNG FRAME NI

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai cangkuk kecik tu sue, yg warna putih pastu ada 4 paku kecik sedia ada kat cangkuk tu, ketuk je ke dinding, pastu gantung la..hehe

      Delete
    2. Blkg frame kena ada tali ke utk gantung?

      Delete
  3. Cantik.. cantikkkk.. rajin mommy erin ni tau..

    ReplyDelete
  4. wohhhh syomelnyerrrrr.
    bila lak mikha nk ade playroom ni.
    sobssss...

    ReplyDelete
  5. comel dh bilik aishhh nie...tenang je warna biru & hijau ;)

    ReplyDelete
  6. erin!aku pindah umah nanti ko kena deco bilik alisha k!nanti aku belanja ko kepci..boleh dok?haha

    ReplyDelete
  7. Pandaila m0mmy arrange blik, nk jd headmistress lg. Siap ko nak.hahaha

    ReplyDelete
  8. wah.. erin... eless la kitew... hahaha...

    ok serius i like.. simple and nice. ! good job.

    ReplyDelete