Klik Jommm

Monday, February 7, 2011

Tagged by IDA

1. Apakah status anda

Single but engaged and truly, madly, deeply in luv.
 
2. Ceritakan tentang diri anda

'Kasar' dalam blog tapi lembut di luar (macam coklat la)..serius..haha, tak caya tanya HABITAT..huhu..kan Syeira kan Betty kannnnn...Z'da kannnnnn

3. Ceritakan tentang blog anda

Blog ni kebanyakkannya pasal diri sendiri, aku tak reti nak recommend vendor ni pelamin dia cantik, kalau DIY macam ni meletopppsss kebabo, kalau nak beli kain kat sini bawak designer boleh dapat murah..eh tak retilah. Aku blog sesuka hati pasal diri sendiri dan ditujukan buat diri sendiri juga. Sebab tu ayat aku macam aku bercakap kat diri sendiri je, kasar..;p. But..but aku appreciate sangat sebab korang sudi follow, baca n komen entry aku..mak terharu..sobsss sobss

4. Apakah pendapat anda tentang dunia blog

Ok lah, kalau boring, baca blog korang-korang boleh buat aku ketawa or t'feeling sama. Aku baca update korang tetiap hari, tapi aku tak komen sebab PC dan laptop yang maha lembab, nak komen boleh buat aku sakit hati. Balik Temerloh hari tu, nak update satu entry 3 jam kamu tahu..serius hangen. Jadi kalau aku tak komen, jangan la ingat aku tak baca, aku baca...i follow u all tauuuu.
 
5. Nasihat kepada kawan-kawan yang baru nak buat blog

Ermmm..takde, cam bagus-bagus je kalau aku nak nasihatkan orang, macamlah aku blogger handalan sangat..ngahaha. Tapi tetap nak nasihat buat kawan2 ni...buat Cik Fotogedik dan Z'da..hoiii pesal update korang lambat..cepat update aku nak baca..hahahahaha

6. Nyatakan keunikan blog anda

Blog ini adalah satu-satunya blog aku, takde blog lain, semua cerita sumbat dalam blog ni..unik tak..unik tak??

7. Sampai bila nak menulis blog & impian anda dalam dunia blog

Sampai sifat rajin ku berakhir. Impian??..mmm berjaya update hari-hari w'out fail..impian ke tu??

8. Tag 5 orang yang anda nak kenal

3 orang je boleh tak, gila banyak kerja kat opis ni..secara pantas aku tagged anda ber'3

1) Cik Fotogedik
2) Chrysalis Journey
3) Zaida
 
Buat Cik Fotogedik n Z'da takde alasan tak update hari ni, tu aku dah tagged, cepat update!!
 
Thanks iDa comel..meh tagged lagi nanti..haha

No comments:

Post a Comment