Klik Jommm

Wednesday, December 31, 2014

2nd Baby: Gender

Salam,

Dah 3 kali scan, dan dah 3 kali jugak dr confirmkan, hopefully memang betul la gender baby tu kan, sebab maknya ni dah beli memacam barang, haha bab shopping excited terlebih, baju baby kan cute, geram-geram je ku tengok.

Korang rasa kan anak aku boy ke girl?? haha nak jugok orang teka lagi, mabuk aku, makanan kesukaan aku, sememeh aku, malas aku, semua sama je masa pregnantkan Aish dulu.

Masa mula-mula pregnant, aku rasa macam boy, tapi bila dah lepas 3 bulan tetiba rasa girl, ntah kali ni aku sendiri pun x sure dengan instinct sendiri, masa Aish dulu all the way memang aku rasa boy, dari mula pregnant sampai masa dr confirmkan gender Aish, betul pulak instinct aku, kali ni macam was-was gitu, tapi memang lepas 3 bulan tetiba je rasa girl..mihihi




Hmmmm..boy ke







ke girl pulok??

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Oklah, malas nak mengada sangat, insyaallah kalau betul..





Insyaallah :)





Baju first yang aku beli lepas first scan, kemainnn masa tu baru 18weeks, tapi lepas scan kedua baru berani nak upload kat ig, bahahahah, tak boleh tahan punya pasal, tapi masa aku beli tu aku dah fikir, kalau ditakdirkan anak aku boy, aku kasi orang jelah baju ni. Aku dah 7 bulan ni, alhamdulillah, dah naik 12 kg T_T pun alhamdulillah..hahahaha. Doakan aku sihat sampai bersalin ye, tak sabar nak tunggu baby lahir, nak ngulit si kecik lagi :). Oklah, Happy New Year korang, bye!!





6 comments:

  1. Wahhh.. dapat girl pulak... congrats erinnn.. best la dapat sepasang nanti.. mcm dilah pun dah sepasang.. so yg ketiga ni x kisah dapat boy ke girl.. tp excited jugak nak tau sbb nak beli baju babyy.. hehehe.. happy new year erin..

    ReplyDelete
  2. kita serupaaaa... nebesss nk tunggu baby kuar... dah la banyak beli kaler pink.. wuwuwuuuuuu....

    ReplyDelete
  3. waaa...
    bestnye dpt sepasang nnti
    hehehe

    ReplyDelete