Klik Jommm

Wednesday, December 3, 2014

Autumnz Diaper Caddy yang best!!

Salam,

Korang yang ada anak kecik wajib tau beli ni, wajib!! sebab seriously best gile. Masa dapat Aish dulu, manalah aku tau wujud diaper caddy macam ni..hahaha kesian, tapi Autumnz baru je keluarkan diaper caddy ni, serasa aku dalam tahun ni jugak kot, dah alang-alang aku ni memang meniaga barang Autumnz, so moh beli seketul, dah pakai terus jatuh cinta.



Bakul oren ni aku pakai dari Aish baby sampailah sebelum aku beli diaper caddy. Penat tau dok aku susun lawa-lawa, lepas tu Aish kumbar takpun dia lingkupkan, keje aku asyiklah mengutip hasil lingkupan dia, sabo jelah kenit ni. Kalau dalam sehari 3-4 kali dia lingkupkan, aku pun dah tak daya nak susun lelawo, haa ku sumbat je gitu, senang.

Bakul oren ni memang aku letak tepi katil, senang nak pakai tiap kali lepas mandi or tetengah malam masa nak tukar diaper dia, jarang aku bawak ke hulu hilir, so semua toilettries dia memang dalam bakul ni je termasuklah diaper. 





Dah beli diaper caddy, tersusun je semua barang, boleh tahan besar jugak diaper caddy ni, cer kira berapa banyak diaper boleh masuk tu. lepas tu banyak gila poket dia, tu bedak yang paling besar, muat untuk letak kat poket tepi, poket tepi belah kiri tu pun sama besar dengan poket yang aku letak bedak tu, lepas tu belah depan ni ada poket kecik-kecik 3, belah belakang nun poket besar sikit 2, tersusun je semua barang Aish, senang aku nak cari barang dia and sejak aku pakai diaper caddy ni Aish dah tak usik pun barang dia ni, aku pun tak tau kenapa. Lepas tu ada pemegang boleh ko angkut kemana saja, super like!!


Aku memang jual diaper caddy ni, tapi macam biasalah kena perorder..haha. Kalau ko tak daya nak tunggu beli je kat kedai baby yang ada ready stock ye, aku memang recommend korang beli ni sebab murah dan memang organize sgt, nak beli ngan aku pun boleh..mihihi. Ada banyak corak, dan semuanya menggiurkan. Ni antara corak yang available.








RETAIL PRICE: RM29.90
GMB PRICE: RM26.00 (exclude postage)

BERMINAT??

PM/WHATSAPP/SMS: 0162305024 (Erin)

atau 


Ok, bye!!

2 comments: