Klik Jommm

Wednesday, March 23, 2011

Ucapan bajet popular with love..urrghh

Korang ada tengok berita tak? Hari tu aku terbaca dekat MHI, alaa kan sekarang dia ada update kat bawah-bawah tu yang kecik-kecik tu, ada Exco Selangor dan Kedah reply pasal akad nikah di masjid tu. Diaorang cakap akad nikah di masjid tak salah, lebih-lebih lagi kalau melibatkan ramai pengantin, so akad nikah di masjid senang la sikit, tak payah lah tok kadi tu ke hulu ke hilir pergi nikahkan orang. Boleh nikah di satu tempat je. Ok, relevan jugak apa yang diaorang cakap tu. Personally aku rasa tak salah jugak nikah di masjid, dengan syarat hormatilah kesucian masjid tu, tutuplah aurat, janganlah ko sibuk nak berpelamin bagai kat situ, bawak hantaran gah-gah dengan niat nak menunjuk-nunjuk. Tapi yelah, macam aku cakap hari tu, aku ni cetek agama, kalau cakap lebih-lebih pun aku tak berani, kang menyimpang pulak, waallahualam.

Ok, sekarang mari kita kupas tajuk diatas, terus menuju ke isi utama..huuiiisshhh. Takut la pulak, eh, takde, takde cuma nak bagitahu je shoutbox aku adalah bungekss dimana, setiap kali aku nak reply korang yang shout kat sana, aku dah taip pepanjang, takmo deh dia upload ke atas tu. Hanginnnnn je aku, jadi janganlah cakap aku sombong kalau tak reply di shout box eh, siapa yang bw, siapa yang link, siapa yang follow, terima kasihhh, nanti slowly aku link and follow balik. Maklumlah "kompiter" 60an, lembab memanjang. Nak send comment pun sempat aku tidur selelap dua, baru dia jalan. Eh, tensi ok tensi. Saya tak sombong, tak percaya meh add saya kat FB (airin2306@ yahoo.com) masa nak add bagitau la ko ni kawan blog, sebab aku takut nak add sembarangan, ada peristiwa pahit di situ. Owhh pahit ke?? haha. Ehh ada ke orang nak add aku..gagaga. Kalau takde nanti aku nak paksa Cik Fotogedik or Chrysalis Gurl (yang dirindui selalu di dalam diam-diam ku mencintai..bluewekkk..hye betty cayang mucuk bambam tampor kang) add aku sekali lagi, supaya tidaklah i terasa syiook sendiri..tsssk. Kalau diaorang berdua pun tanak add i sekali lagi, takpelah, biarlah i berlalu pergi dengan tenang dari blog ini, membawa hati yang terluka..sobbsss. Dah tu je nak bagitau. Babai luv. 

2 comments:

  1. helllehhhh...rindu dlm diam kunun..podacit..tau la dah ada incik sayang..bebi ditinggal2kan..waaaaaaaa..kuchiwa...:P

    ReplyDelete
  2. baby ehhh baity: hahaha..cesss

    ReplyDelete