Klik Jommm

Wednesday, March 30, 2011

Rabu yang kurang berkata-kata

Kenapa semua orang buat wordless wednesday? kenapa? Baik, aku nak buat jugak wordless wednesday aku yang pertama hari ni. Hari ni lapar gileee ko, malam semalam makan roti je, sebab dah muak nak makan nasi masakan sendiri, sebab tak sedap ptuiiihh, dah tau tak sedap belajor la masok, pemalasss!!

Pagi-pagi lagi perut dah berkerok-krek, huiii pukul 10am lebih aku dah ajak officemate gi lunch pukul 12 (office aku lunch pukul 12.30). Bila lapar aku nak makan sedap, qada' balik segala meal yang tertinggal dari dinner semalam, makan sedap = makanan yang lebih mahal dari hari biasa. Ok, semua wording kat atas ni bukan wordless wednesday. Wordless wednesday aku baru nak bermula ni dengan tajuk

KATA KURANG RABU



Chicken Maryland @ Murni Restaurant

Suka hati aku je kan

3 comments:

  1. setiap kali rabu je, orang buat entri wordless wednesday. haha

    ReplyDelete
  2. woi...xblaja msak lagi ke???nk kawen mcm mane neh?

    ReplyDelete
  3. farah: tulah..:)

    z'da: nak kawen tak perlukan kemahiran memasak, asal ada sijil kursus kawen, kebenaran bernikah, dah boleh kawen apa..haha..ye, ye, nak belajor la ni ;p

    ReplyDelete