Klik Jommm

Thursday, December 29, 2011

Pengidaman Hari Ini


Hari ni teringin nak minum bandung cincau, teringat-ingat minggu lepas ada beli bandung cincau lemakkkkkkk je rasa dia. Dari pukul 12 tadi dah, mula-mula aku buat tak tau, malas nak menapak punya pasal (lunch hari ni officemate tolong tapaukan) tapi sampai pukul 4 ni asyik teringat je. So terkedek-kedeklah aku sorang pergi beli bandung cincau sambil membawa pinggang yang sakit ni. Sampai USJ Murni (restoran dekat office aku) 

"cincau takde kak"

Dahlah penat aku berjalan, nak tak nak terpaksalah jugak beli air bandung je, boleh tahan lemak jugak rasa dia, kalau ada cincau ni lagi umpphhh. Aku ni jarang sangat mengidam yang teringat-ingat berhari-hari kalau tak dapat. Macam minggu lepas aku teringin nak minum Coolblog Chocolate, tapi malas nak pergi Mydin nun semata nak beli Coolblog. Aku pesan je kat En. Syg, tapi bila mengenangkan dia balik jauh-jauh dari Damansara, mengadap jam lagi, sampai umah pun dah dekat pukul 9, aku cakap dengan dia, takpelah aku tunda je pengidaman aku, dapat pulak laki lurus macam tiang, dia cakap "OK". Walaupun dalam hati, sweetnya lah kalau tetiba dia bawak balik Coolblog tu eventhough aku cakap tak payah. Kalau aku cakap camtu kat dia, mesti dia cakap 

"Perempuan ni complicated la, nak cakaplah nak, tak nak cakap taknak, ni mulut cakap lain, hati nak lain..ishhh tak faham"..haha

dan sampai hari ni pun aku belum minum lagi Coolblog tu, dah lupa dah.

No comments:

Post a Comment