Klik Jommm

Friday, December 23, 2011

Thank you Sayang

En. Syg paling suka online shopping. Dia kalau boleh semua nak beli online, barang baby pun suruh beli online, tapi aku tak puas hati kalau tak boleh tengok dan pegang. Sampai satu tahap almost everyday ada je parcel sampai kat office aku, sampai aku cakap dengan dia..udah-udahlah tu banggg, dah banyak sangat ni, jimat simpan duit pulak. So baru-baru ni bila dah start bayar rumah, dia pun stop online shopping. Tapi semalam ada parcel baru sampai kat office aku



Hmmm..



All about my 1st Year, hari tu baru je terbaca pasal buku ni kat blog Kak Mimi (mimiziouslicious), bila aku tanya En. Syg, dia cakap dia beli kat Milkadeal RM37++ tambah posting RM8.00 and dia dah lama usha buku ni since Abg Nara buat teaser, siap cari kat Ebay lagi. Kira nak buat surprise la kat aku kononnya. Ye, saya surprise semalam, tiba je ada parcel besar gabak sampai. TQ sayang



Eh, ni bagi kat baby ke bagi kat maknya?

Buku ni hardcover, so ko boleh update pasal baby dari hari pertama dia lahir sampailah dia umur setahun, lepas tu simpan bertahun-tahun, bila anak dah pandai membaca baru ko bagi dia. Jangan ko bagi masa dia baby, nanti penuh kesan gigitan je, takpun dia menangis tertimpa buku, buku ni besar.




Boleh letak gambar jugak


Ok, gi usha Milkadeal sekarang, sebab original price dia RM49.95. Tapi aku tak tahulah promo ni ada lagi ke tak. Selamat hari jumaat, esok nak balik Temerloh..yeay yeay

2 comments: