Klik Jommm

Tuesday, December 13, 2011

Yang di tunggu sudah tiba

Muahaha, macam bunyi iklan je kan.. Sejak pregnant ni, burger McD tidak begitu menyelerakan ditekak ku, tapi yang satu ni tetaplah selera nak makan, setahun sekali je kot dia keluar, memang tiap-tiap tahun ni fav, aku lebih suka beef dari chicken. So bila tau Prosperity dah keluar aku pun menggelitis la nak makan, dah terbayang black pepper meleleh-leleh. Huiiii sedappp. Last week otw balik ke rumah mertua di Rawang, motif tetiap minggu pun nak balik Rawang, ye sebab rumah sendiri takde washing machine, terpaksa menumpang washing machine ibu mertua, washing machine sendiri masih di rumah lama, tak berangkut, tunggu pindah baru nak angkut, 6 bulan dah tak pakai, elok lagi ke washing machine tu eh? Ok dah cerita menyimpang. Last week (ayat ulangan) otw balik ke rumah mertua, singgah McD



Cer tengok lengan dia, huii lengan pun dah 3kg kot..sobss T_T tapi muka tetap happy dapat Prosperity



Alahaiii, rasa ringan je kaki nak tekan minyak balik nanti singgah McD, tapi dah set mantra dalam kepala 
"ko dah 55kg, ko dah 55kg, ko dah 55kg"

Aku baru 5 bulan dah naik 10kg dari berat asal, cer bayangkan 5 bulan lagi..ok takyah bayangkan, ngeri. Yang dipelikkan aku makan sama je macam sebelum mengandung, tapi berat naik sampai 3 kg sebulan, aku cuma takut diabetes je..mintak simpang, minggu depan minum air gula, kita nantikan keputusannya..ewahhh.


2 comments:

  1. Hai erin,lama tak singgah sini rasanya =)

    **Dah pregnant yee..congrats..jaga baby&diri sendiri dear

    ReplyDelete
  2. shura: hai..u pun dah nak kahwin eh :)..thanks anyway

    ReplyDelete